Bylderup Kirke

Orienteringsmøde

Stil op til dit lokale menighedsrådsvalg 2024 I Bylderup Sogn

Kirkekroen Bylderup Kirkevej 14, d. 14. maj Kl. 19.00

Få indflydelse på din kirkes liv i fremtiden.

Kom og hør mere om, hvordan du kan være med til at gøre en forskel og aktivt medvirke til mere fællesskab i lokalsamfundet. Menighedsrådet er din lokale kirkes ledelse. Vi arbejder for at sikre de bedste rammer for en levende og relevant folkekirke i dit sogn.

Under mødet vil der være en debat om ændringer på kirkegården. I kan være med til at præge kirkegårdens fremtidige udformning.

Ligeledes kommer kirkens jorde også til debat. Herunder vandboringer tilhørende Bylderup Bov vandværk i menighedsrådets skov.

Vi skal i 2024 have ny præst, da den nuværende har søgt anden udfordring i Tarm.

Hjemmesiden for Burkal-Bylderup pastorat er løbende under opdatering. Edith Iwersen er ansvarshavende redaktør.

Skulle der være nogen som har lyst til at stille op til menighedsrådet, modtages dette med kyshånd.

Det nuværende menighedsråd er parat til at fortsætte.

Kom til offentligt orienteringsmøde og hør mere om mulighederne i dit lokale menighedsråd.

Valgudvalget